[rosedu-general] ROSEdu știați că...?

Tiberiu C. Turbureanu tct at ceata.org
Tue Jul 19 01:37:31 EEST 2011

 On Mon, 18 Jul 2011 14:50:13 -0700, Alexandru Juncu wrote:
> Apropo, pe site-ul vechi aveam un mesaj de mulțumire pentru
> AxSmart.net pentru că ne-au făcut logo-ul, poate că ar trebui
> și acum să avem așaceva.

 Din câte observ, nu mai are .net, doar axsmart.deviantart.com.

> Și related, cred că ar trebui să vedem ce facem cu drepturile
> de autor asupra logoului nostru..

 Alex „AxSMart” a donat sursa și drepturile de autor comunității.
 Menționarea lui ca autor a fost singura condiție. Dacă este nevoie de
 declarație formală, sunt convins că Alex <axsmart at gmail.com> este dispus
 să ajute.

> * printre primele proiecte asociate cu ROSEdu a fost Cobble, care
> a fost o bibliotecă de structuri de date pentru materii ca PC sau SD.

 Un proiect similar și cu mai multe structuri de date, Temelia [1], este
 în căutare de noi contribuitori. O idee interesantă, propusă pentru GSoC
 2011, este dezvoltarea unei componente vizuale, în scopuri educaționale
 [2]. Membrii ROSEdu interesați de colaborare pot schimba idei de
 implementare și trimite cod pe lista dedicată [3]. </promovare>

 Mulțumesc,
 Tibi

 [1] http://ceata.org/proiecte/temelia
 [2]