[rosedu-general] ROSEdu știați că...?

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Tue Jul 19 00:50:13 EEST 2011

Salut!

Vorbeam ieri cu Victor și AndreiP despre logo-ul și numele ROSEdu. Din
cauza melancoliei cauzate (yah right) am zis să mă uit pe forumul
vechi să văd care erau celelate variante de logo/nume.

Știați că...

* logoul ROSEdu a fost făcut de un tip (AxSmart) de pe un forum
(webdesignbox.ro), un urma unui fel de mini concurs? Sergiu a fost cel
care a făcut cererea de logo (btw, mulțumim, Sergiu! :P ) și oamenii
de pe forumul respectiv au venit cu propuneri. Am pus unele dintre
logurile votate pe swarm [1]. Apropo, pe site-ul vechi aveam un mesaj
de mulțumire pentru  AxSmart.net pentru că ne-au făcut logo-ul, poate
că ar trebui și acum să avem așaceva. Și related, cred că ar trebui să
vedem ce facem cu drepturile de autor asupra logoului nostru..

* printre propunerele de nume ale comunității s-au numărat OpenPoli
(acesta a fost și numele primului grup yahoo al nostru :P) sau
ROpenPoli sau POSS (Poli Open Source Software), GIOS (GIOS is Open
Source) sau Rosedi (Romanian Open Source Educational Initiative),
OpenEdu sau (de asta chiar nu mai țineam minte :))) ) "CASPER" ("CA
Students' Programming Experience / Education Reunited"   CA rulz :-" )
:))) Pentru mai multe vedeți threadul de pe forum [2].

* printre primele proiecte asociate cu ROSEdu a fost Cobble [3], care
a fost o bibliotecă de structuri de date pentru materii ca PC sau SD.

* cea mai veche discuție încă de pe vremea aia era organizarea
site-ului ROSEdu :))

* lui Vlad Dogaru nu îi plăcea Java și PHP  [4] >:)

* am fost susținători eLiberatica încă de la prima lor ediție...
aparent noi am dus-o mai bine ca ei :P

[1] http://swarm.cs.pub.ro/~alexj/rosedu_oldlogos
[2] http://forum.rosedu.org/index.php/topic,4.15.html
[3] http://code.google.com/p/cobble/