[rosedu-general] Migrare instanțe proiecte de pe Trac pe Redmine

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sun Feb 20 13:17:23 EET 2011

Salut,

Migrarea din titlu este completă. Repo-urile sunt toate pe git acum,
intrați pe pagina proiectului respectiv pentru a afla URL-ul.

Completați wiki-urile fiecărui proiect.

Trimiteți-mi mesaj ca să vă dau permisiuni de editare și modificare a
proiectului. Momentan, se pot realiza doar clone anonime, read-only
dacă nu vă dau drepturi.

IMPORTANT: Instanța de Trac se va șterge în curând. Verificați că a
fost migrat tot ce era important, ping me dacă am uitat ceva

--
MM