[rosedu-general] Migrare instanțe proiecte de pe Trac pe Redmine

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Feb 1 13:09:07 EET 2011

Salut,

Am terminat de migrat instanțele proiectelor de pe Trac pe Redmine.
Momentan, codul nu este pus pe noul repo pentru că nu știu dacă
trebuie să-l fac Git sau SVN.

Rog project ownerii să-mi trimită un mail în privat până diseară cu
preferința lor. Dacă nu primesc mail voi face repo Git.

De asemenea, am atașat observațiile cu privire la instanțele Trac. În
principiu, nu m-am atins de robocheck, vmcheker și wouso pentru că nu
știu unde se află cele mai recente instanțe ale proiectului, voi face
asta după ce primesc confirmări de la responsabilii respectivelor
proiecte (RD, Lucian Grijincu și alex3f/vladum/..).

Trebuiesc actualizate câteva wiki-uri: cspay, xpresso (de ăsta mă ocup
eu) și EDSS. În principal, aș vrea să păstrăm prima pagină de wii
standard pentru toată lumea (nu vă legați de faptul că la resurse de
dezvoltare se află un url de svn cspay, ăla se va schimba diseară). Vă
rog să rezolvați TODO-urile până vineri.

Din câte am înțeles, în weekend instanța de Trac se va șterge. Deci,
asigurați-vă că toate informațiile utile sun puse pe Redmine. Dacă nu
aveți acess la proiect (nimeni nu are momentan :P) request și vi se va
da.

[1]: https://projects.rosedu.org/projects

--
MM