[rosedu-general] Fosdem 2012

Alex Morega alex at grep.ro
Sat Dec 24 11:35:57 EET 2011

On Dec 20, 2011, at 3:34 PM, Mihai Bivol wrote:

> În data de 18 decembrie 2011, 20:44, Valentina Manea
> <valentina.manea.m at gmail.com> a scris:

> Și eu tot pe 4 aș vrea să plec. Cred că mai este lume care are examene
> and stuff pe 3 și pleacă pe 4.
>
> Cum facem cu plata biletelor și a cazării? Transferăm bani într-un
> cont sau plătește cineva și returnăm banii cânva?

Fac eu rezervarea diseară. De pe 3 până pe 8 februarie, da? Facem un calcul, câte nopți a dormit fiecare; împărțim la totalul de nopți-persoană; și aflăm ce fracțiune dă fiecare :)

Also, bilete de avion, cred că ar fi mai simplu să-și ia fiecare. Dacă e cineva care, din varii motive, nu poate să-și ia bilet, rezolvăm noi cumva :)

-- Alex