[rosedu-general] Fosdem 2012

Valentina Manea valentina.manea.m at gmail.com
Sat Dec 24 11:55:38 EET 2011

> Also, bilete de avion, cred că ar fi mai simplu să-și ia fiecare. Dacă e cineva care, din varii motive, nu poate să-și ia bilet, rezolvăm noi cumva :)
>
> -- Alex

Mi se pare cam tricky sa-si ia fiecare; mi-e ca daca nu ne organizam ne
luam bilete la zboruri diferite sau altceva. Eu zic asa (sper sa fie de
acord si cei care sunt acum acasa, in afara Bucurestiului): ne intalnim
pe 27-28-29 you name it, fiecare sa aiba bani pe card, si ne facem
rezervari online in acelasi timp. Just to make sure. :)
Pentru ca pe lista abia zice lumea ceva apropos de asta poate la o
intalnire cu doodle exista mai multe reactii. :P