[rosedu-general] Fosdem 2012

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Tue Dec 20 15:34:45 EET 2011

În data de 18 decembrie 2011, 20:44, Valentina Manea
<valentina.manea.m at gmail.com> a scris:

> I support this. :)
> Eu ar cam trebui sa plec pe 4, cine mai vine atunci?
>
> Valentina

Și eu tot pe 4 aș vrea să plec. Cred că mai este lume care are examene
and stuff pe 3 și pleacă pe 4.

Cum facem cu plata biletelor și a cazării? Transferăm bani într-un
cont sau plătește cineva și returnăm banii cânva?

Mihai