[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Thu Dec 8 10:57:37 EET 2011

2011/12/8 Dan Filimon <dfilimon at rosedu.org>:

> Discuția legată de listă nu era pe listă :) Era cu voi 4 (RD, Vlad, Adi și tu).
>
> Pentru rosedu-general:
> Ne puneam problema dacă să avem o listă de discuții separată pentru
> workshop-urile de dezvoltare web și dacă ea să fie pe Google Apps sau
> prin Mailman.
>
> 1. Am decis că (dacă vom crea una) va fi pe Mailman.
>
> 2. Argumentele pro/contra de până acum:
> (Disclaimer: În scopul de a rezuma conversația de până acum, am editat
> din e-mailuri doar părțile care mi s-au părut mie importante. Nu mi-o
> [...]

Susțin ideea unui thread sau mai multor threaduri decât o listă
proprie. Nu m-am implicat deloc în asta dar chiar mi-a plăcut să
citesc ce s-a mai discutat pe aici și probabil voi mai citi și mai
departe. În plus, poate cineva care se înscrie pentru asta are și ceva
de zis pentru Techblog. Acolo de asta nu avem listă separată:)