[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Alex Morega alex at grep.ro
Thu Dec 8 11:21:30 EET 2011

On Dec 8, 2011, at 10:57 AM, Mihai Maruseac wrote:

> Susțin ideea unui thread sau mai multor threaduri decât o listă
> proprie. Nu m-am implicat deloc în asta dar chiar mi-a plăcut să
> citesc ce s-a mai discutat pe aici și probabil voi mai citi și mai
> departe. În plus, poate cineva care se înscrie pentru asta are și ceva
> de zis pentru Techblog. Acolo de asta nu avem listă separată:)

O să fie mai greu de vândut la potențiali instructori să se înscrie pe listă, pentru că vor primi mult mail care (inițial) nu îi interesează, și poate se gândesc de două ori înainte să trimită, din cauză că spamează pe multă lume.

Pentru urmărit discuțiile de pe liste văd mai multe variante: te poți abona la fiecare din ele (meh), putem face unul sau mai multe feed-uri RSS[1], sau putem face un mailing list înscris peste tot, ca un fel de agregator (fie o listă mailman, fie ceva cu google apps).

-- Alex

[1] http://www.google.ro/search?q=mailman+rss