[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Dan Filimon dfilimon at rosedu.org
Thu Dec 8 10:53:33 EET 2011

> Legat de lista de discuții, susțin poziția lui Adrian: un thread pe
> rosedu-general nu va deranja; dimpotrivă, le va da posibilitatea
> observatorilor de la distanță să contribuie/intervină.

Discuția legată de listă nu era pe listă :) Era cu voi 4 (RD, Vlad, Adi și tu).

Pentru rosedu-general:
Ne puneam problema dacă să avem o listă de discuții separată pentru
workshop-urile de dezvoltare web și dacă ea să fie pe Google Apps sau
prin Mailman.

1. Am decis că (dacă vom crea una) va fi pe Mailman.

2. Argumentele pro/contra de până acum:
(Disclaimer: În scopul de a rezuma conversația de până acum, am editat
din e-mailuri doar părțile care mi s-au părut mie importante. Nu mi-o
luați în nume de rău dacă n-am copiat tot ce trebuie sau vi se pare că
am scos din context ce ați postat. Eu speram să avem o discuție scurtă
despre asta, nu o dezbatere majoră :)

Pro:
(Dan)
> [...]

> prezentările, să ne dea feedback, să ne țină la curent cu
> disponibilitatea lor, să propună alte formate de organizare...
>
> Mă gândeam că dacă abordăm pe cineva și-l invităm pe lista asta
> ipotetică, webdev at rosedu.org, e mai bine decât să-i spunem să se
> înscrie pe rosedu-general și să ignore mailurile pe care nu-l
> interesează.
> Mă gândesc să nu pară că nu ne pasă într-atât nici măcar cât să avem
> ceva făcut special pentru ei. Și, dacă lucrurile merg bine, se vor
> înscrie la un moment dat și pe rosedu-general.

Contra:
(Adi)
> [...]
>
> Similar, studentii CDL si oamenii din comunitatea larga care sunt deja
> inscrisi pe lista generala au ocazia sa vada "behind the scenes" lucrurile
> care se intampla, si sunt mai bine informati despre unde/cum pot sa ajute,
> daca vor si le place.
>
> Split-uirea in subliste are mult sens in teorie, dar noi nu suntem suficient
> de informati/organizati/disciplinati ca sa folosim corect asa ceva. Personal
> cred ca multele liste au avut efecte negative asupra comunicarii (decizii
> dubioase, oameni lasati din greseala pe dinafara care s-au simtit apoi

(AlexEf)
> Legat de lista de discuții, susțin poziția lui Adrian: un thread pe
> rosedu-general nu va deranja; dimpotrivă, le va da posibilitatea
> observatorilor de la distanță să contribuie/intervină.

Adi, AlexEf, dacă comparăm între o listă de discuții nouă și un singur
thread, aveți dreptate. Eu mă aștept să avem cu mult mai mult de un
thread.
Legat de observatori, toată lumea e binevenită să urmărească
discuțiile de pe această nouă listă.

@AlexM, Gabi și Răzvan: vă rog să vă pronunțați în această dezbatere.

Sper să ajungem la o concluzie cât mai repede.