[rosedu-general] Fosdem 2012

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Dec 5 13:00:14 EET 2011

Nu stiu daca e un targ asa de bun pentru cei care vor doar sa vada
conferinta. 40 Eur/persoana vine aproape a doua cazare. Adica daca dintr-o
zi de 17 ore, 6 le pierzi pe drum dus/intors, 2 le pierzi mergand pe
strada, si iti raman 9 din care vreo 5 stai la conferinta, practic pentru 4
ore pe zi efectiv folosibile in A'dam, nu merita sa platesti cazare acolo.

Si chiar si asa, 4 e overestimated, oamenii in grupuri medii si mari se
misca greu din loc, trebuie sa mai stai sa si mananci la un moment dat,
etc...

Anyway, eu cel mai probabil o sa am un mic change of plans. Cred ca o sa
crash o zi+noapte pe la voi, daca mergeti si daca ma primiti, in drum spre
alta destinatie.