[rosedu-general] Fosdem 2012

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Mon Dec 5 12:45:18 EET 2011

Sună fain să stăm și în Amsterdam, ținând cont că e la 200 de km.
Dacă aș afla ce vrea lumea, câți suntem, unde stăm și cât stăm m-aș
uita să văd niște prețuri orientative.
Din ce am căutat rapid, durează cam 3 ore cu trenul din Bruxelles până
în Amsterdam și probabil la fel și invers. Biletul costă în jur de 40
de euro de persoană.

Dacă sunt ceva opțiuni mai clare sau dacă are cineva vreo sugestie ar
fi bine să apară pe listă :).

Mihai