[rosedu-general] Fosdem 2012

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Mon Dec 5 13:23:09 EET 2011

În data de 5 decembrie 2011, 13:00, Adrian Scoica
<adrian.scoica at gmail.com> a scris:
> Nu stiu daca e un targ asa de bun pentru cei care vor doar sa vada
> conferinta. 40 Eur/persoana vine aproape a doua cazare. Adica daca dintr-o
> zi de 17 ore, 6 le pierzi pe drum dus/intors, 2 le pierzi mergand pe strada,
> si iti raman 9 din care vreo 5 stai la conferinta, practic pentru 4 ore pe
> zi efectiv folosibile in A'dam, nu merita sa platesti cazare acolo.
>
> Si chiar si asa, 4 e overestimated, oamenii in grupuri medii si mari se
> misca greu din loc, trebuie sa mai stai sa si mananci la un moment dat,
> etc...

Mai era varianta cu închiriat de mașină, Văzusem ceva gen 250 RON de
pe 4 până pe 5 cu luat din Bruxelles și lăsat în Amsterdam.

Acum sper ca lumea să-și spună opțiunile, să putem stabili ce e doable și ce nu.

Am înțeles că anul trecut nu s-a trecut de 300 de euro de persoană per
total, lucru care pare foarte OK.

Mihai