[rosedu-general] LaTeX versus rst2pdf

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Dec 4 01:39:21 EET 2011

On Sat, Dec 03, 2011 at 11:28:54PM +0200, Mihai Maruseac wrote:
> Salut,
>
> Pentru prezentarea de GTK de la Git (se află în repo, upon request o
> să fac publice sursele și altfel) am zis să nu mai folosesc LaTeX ci
> RST (că tot era thread-ul pornit de Adrian cu dimensiunea gigantică a
> LaTeX-ului și cel de promovare în care ne certam ce format e mai lejer
> și mai potrivit).
>
> [...]
>
> Dacă a mai folosit cineva sau are ceva hint-uri, please share.

Eu am făcut un rând de slide-uri cu rst2s5.py, un script din docutils[1]
care transformă un document ReST (ReStructured Text, aka RST) într-un
slideshow html cu S5[2]. A doua oară am făcut slide-urile direct în HTML
și am avut control mai bun asupra output-ului dar am muncit ceva mai
mult. YMMV.

-- Alex

[1] http://docutils.sourceforge.net/
[2] http://meyerweb.com/eric/tools/s5/