[rosedu-general] Mailing list guide

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Tue Aug 23 11:29:33 EEST 2011

2011/8/23 Alex Morega <alex at grep.ro>:
> Salut,
>
> Există pe undeva vreun ghid de folosit mailing list-uri? Ceva comprehensiv, cu exemple pentru clienții de mail populari, care să răspundă la întrebările:
>
> * Cum faci quoting/trimming când răspunzi la un mesaj?
> * Când dai reply, reply to all, și ce face mailing list-ul cu mesajul tău?
> * Cum poți să-ți configurezi clientul de mail să sorteze în foldere mesajele de la liste?

> [...]

Nu e (cred) chiar ce ai tu nevoie, dar este există (acoperită de praf)
o pagină despre cu guide lines pentru listele nostre [1].
Also, have a look at this page for trimming [2]. Dar, la fel, e ceva scurt.

[1] http://wiki.rosedu.org/wiki/Docs/Rosedu/lists
[2] http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/resurse/lista-discutii