[rosedu-general] Mailing list guide

Cosmin Dumitru cosu at cosu.ro
Tue Aug 23 11:30:34 EEST 2011

Mda nu mi-am baut cafeaua si m-am grabit cu apasatul butoanelor si
s-ar putea sa nu fie ce cauti. Scuze!

Unele liste au un mini set de regului legate de itemii mentionati de
tine dar pana acum nu mi-a fost dat sa vad ceva foarte extins. Vezi
ultimele paragrafe de aici :

Toate cele bune,
Cosmin

PS: probabil ca trebuia sa postez jos dar gmailul meu e lenes