[rosedu-general] Mailing list guide

Silviu Popescu silviupopescu1990 at gmail.com
Tue Aug 23 11:45:01 EEST 2011

2011/8/23 Alex Morega <alex at grep.ro>:
> Salut,
>
> Există pe undeva vreun ghid de folosit mailing list-uri? Ceva comprehensiv, cu exemple pentru clienții de mail populari, care să răspundă la întrebările:
>
> * Cum faci quoting/trimming când răspunzi la un mesaj?
> * Când dai reply, reply to all, și ce face mailing list-ul cu mesajul tău?
> * Cum poți să-ți configurezi clientul de mail să sorteze în foldere mesajele de la liste?

Am cautat putin pe net si cred ca am gasit ce iti trebuie:
- https://fedoraproject.org/wiki/Mailing_list_guidelines -> guidelines
pentru mailing list-urile Fedora, dar cred ca sunt destul de generale
si ar prinde bine
- https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Electronic_mailing_list
-> cred ca asta explica destul de bine si de concis care e treaba cu
un mailing list
- http://email.about.com/od/mozillathunderbirdtips/qt/How_to_Create_a_Mailing_List_in_Mozilla_Thunderbird.htm
- http://email.about.com/od/outlokexpressgroupmails/qt/How_to_Create_a_Mailing_List_in_Outlook_Express.htm
- http://www.mutt.org/doc/manual/manual-4.html#ss4.8

Ghidurile de pe about.com sugereaza si alte articole legate de clienti
de mail si mailing lists dar nu am insirat aici toata lista.
Sper sa fie util.

--
Silviu Popescu