[rosedu-general] Comunitatea ROSEdu

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Aug 23 11:24:09 EEST 2011

2011/8/23 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:

> Hei, nu vorbesc doar cu Victor! >:P

> Daca Adrian a scris acel draft si eu am dat mail tuturor celor
> afectati sa ii anunt de aceasta decizie poti sa consideri ca exista
> oameni care si-au asumat responsabilitatea.
>
> In continuare mie mi se pare ca faci prea mare tam-tam pentru aceste
> intalniri real-life in care ar trebui cu totii sa votam o astfel de
> decizie. Mi se pare chiar amuzant. Nu e ca si cum eu si Adrian am
> decis ca de acum incolo instauram dictatura in ROSEdu.
>
> ROSEdu este si va ramane o comunitate. Oamenii sunt invitati sa isi
> [...]

În plus, la întâlnirile alea deraiem usor subiectul sau se creează
mici grupulețe neinteresate de discuția principală. Și tot 2-3-5
persoane discută despre un subiect, 3-4 se întreabă peste o lună când
a fost discutat și în rest nu contează.

Și mai erau oameni care ziceau că nu vor să vina la întâlniri că se
pierde prea mult timp.

De asta consider că e ok să avem discuții pe listă când se propune o
idee. Întâlnirile sunt pentru brainstorming and stuff și doar pe
subiecte foarte clare, cu cei care se ocupă de ele.

--
MM