[rosedu-general] Comunitatea ROSEdu

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Tue Aug 23 11:20:29 EEST 2011

> (11:27:43) Alexandru Juncu: eh, acum mi se pare că e mai rău, că sunt
> discuții doar între mine și tine, între tine și victor, între victor
> și laura și cam atât

Hei, nu vorbesc doar cu Victor! >:P

> (11:40:58) Marcvs: responsabilitatea o ai sau nu o ai. Nu esti mai
> responsabil daca vii fizic la intalnire
> (11:41:09) Marcvs: daca nu poti sa citesti amaratul ala de document...
> you don't care
> (11:41:09) Alexandru Juncu: și pe listă nu s-a zis la un momentat dat
> "ok, de acum încolo se aplică ce este scris aici"
> (11:41:18) Alexandru Juncu: nimeni nu și-a asumat această responsabilitate

Daca Adrian a scris acel draft si eu am dat mail tuturor celor
afectati sa ii anunt de aceasta decizie poti sa consideri ca exista
oameni care si-au asumat responsabilitatea.

In continuare mie mi se pare ca faci prea mare tam-tam pentru aceste
intalniri real-life in care ar trebui cu totii sa votam o astfel de
decizie. Mi se pare chiar amuzant. Nu e ca si cum eu si Adrian am
decis ca de acum incolo instauram dictatura in ROSEdu.

ROSEdu este si va ramane o comunitate. Oamenii sunt invitati sa isi
dea cu parerea, sa contribuire la luarea decizilor, dar daca ei nu fac
asta nu mi se pare normal sa se trezeasca dupa o luna sa conteste
astfel de decizie.

--
Laura Vasilescu