[rosedu-general] Comunitatea ROSEdu

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Tue Aug 23 18:51:33 EEST 2011

2011/8/23 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> În plus, la întâlnirile alea deraiem usor subiectul sau se creează
> mici grupulețe neinteresate de discuția principală. Și tot 2-3-5
> persoane discută despre un subiect, 3-4 se întreabă peste o lună când
> a fost discutat și în rest nu contează.

What MM said.  Ultima întâlnire de care îmi amintesc a fost în ED011
și am zis că nu mai vin prea curând la una.  Toate întâlnirile se
termină cu "hai că mai vorbim", sau cu cel puțin o persoană
nemulțumită.  Asta și pentru că e mult zgomot de fundal.  Pe listă
poți să răspunzi când vrei tu, ai locul tău în care scrii numai tu (nu
te bruiem eu sau Andrei Buhaiu) și ai timp să îți formulezi
argumentul.  La întâlniri există multe replici de genul "da, dar eu
cred că–", fără a avea o motivație solidă în spate.

> Și mai erau oameni care ziceau că nu vor să vina la întâlniri că se
> pierde prea mult timp.

I think I'm one of them.  Nu înțeleg de ce trebuie să ne vedem ca să
luăm decizii.  Read your damn email if you want to be part of a
decision.

> De asta consider că e ok să avem discuții pe listă când se propune o
> idee. Întâlnirile sunt pentru brainstorming and stuff și doar pe
> subiecte foarte clare, cu cei care se ocupă de ele.

Again, what MM said.

Vlad

PS: Ne-ați văzut vreodată pe mine și pe MM în același loc, în același
timp?  Eu cred că suntem una și aceeași persoană.