[rosedu-general] Comunitatea ROSEdu

Alex Morega alex at grep.ro
Mon Aug 22 23:56:44 EEST 2011

On Aug 22, 2011, at 11:34 PM, Alexandru Juncu wrote:

> Și a apărut și Asociația. Scopul său a fost unul bun și util și anumte
> de a ajuta Comunitatea ROSEdu. La fel cum există un Linux Foundation
> sau un FSF, există clar niste beneficii pentru a avea așaceva, în
> special din punct de vedere financiar. Dar nu a existat niciodată o
> transformare a Comunității în Asocialție! Aș vrea să fie clar acest
> lucru.

Părerea mea e că asociația ar trebui să își asume rolul de păstor al comunității, owner al brand-ului ROSEdu. Ar putea să aibă un minim de mecanism formal, de exemplu dacă vrei să faci un proiect sub umbrela ROSEdu, să te angajezi să scrii un progress report pe lista rosedu-general. Niște reguli care să codifice existing good practice - de-asta am dat ca exemplu progress report-ul: câțiva responsabili au publicat astfel de mesaje pe listă, și a fost considerat în general un lucru bun. Regulile ajută pe nou-veniți să înțeleagă comunitatea și felul în care se pot implica.

Pentru o poveste frumoasă care ilustrează importanța regulilor recomand acest articol[1] scris de Michael Lopp.

[1] http://www.randsinrepose.com/archives/2010/06/08/pick-up.html

> Mulțumesc pentru timpul acordat.

Inspiring :)

-- Alex