[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Aug 8 09:29:32 EEST 2011

On 08/07/2011 09:01 PM, Alex Morega wrote:

> Poate am mai zis, și poate că o să supăr niște lume, dar C++ e prea
> complicat ca să prezinți concepte de OOP. Python (și Ruby, I guess) e
> mai simplu și mai ușor de exemplificat. Poți să deschizi o consolă
> interactivă și să construiești câteva clase și instanțe on-the-fly,
> după care să le adaugi/scoți funcții și proprietăți, și să vezi după
> fiecare pas ce se întâmplă.

Susțin și eu poziția lui Alex. Dacă vrem să facem o prezentare despre
concepte de bază de OOP, limbaje precum Python sau Ruby sunt mai
potrivite. Nu intră în aspecte legate de template-uri și transmiterea
parametrilor prin referință, dar elemente precum clase, instanțe,
moștenire, constructori sunt ușor de urmărit în Python/Ruby.