[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Aug 7 21:01:01 EEST 2011

On Jul 29, 2011, at 5:25 AM, Adrian Scoica wrote:

> Eu as tine din nou prezentarea despre OOP (aplicatie in C++).

Poate am mai zis, și poate că o să supăr niște lume, dar C++ e prea complicat ca să prezinți concepte de OOP. Python (și Ruby, I guess) e mai simplu și mai ușor de exemplificat. Poți să deschizi o consolă interactivă și să construiești câteva clase și instanțe on-the-fly, după care să le adaugi/scoți funcții și proprietăți, și să vezi după fiecare pas ce se întâmplă.

-- Alex