[rosedu-general] Install fest 09.10.10

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Mon Oct 4 01:06:13 EEST 2010

Salut!

După cum deja știți, ne-am gândit că cea mai potrivită zi pentru a
organiza celebrul eveniment "Install Fest" este 9 octombrie.
Evenimentul ca începe la ora 10 în sala EG306.

Ne-am gândit să schimbăm puțin maniera de desfășurare, pentru a atrage
mai mulți participanți.

Ne dorim să participe și oameni geeky, care își doresc să testeze și
alte distribuții. De aceea am schimbat denumirea în "Linux Install
Fest". Pentru că Ubuntu este tot Linux.

Ca idee de desfășurare: să avem niște mașini virtuale cu diverse
distribuții. Suntem convinși că în 90% din cazuri vom instala tot
Ubuntu pentru că target-ul nostru sunt în principal studenții de anul
1 care au nevoie de ajutor.

O să cuplăm evenimentul cu ROSEdu Tech Talks, iar RD va ține o
prezentare pentru a inagura reînceperea RTT.

Aș dori ca până mâine să primesc un mail de la persoanele care sunt
dispuse să dea o mână de ajutor sâmbătă pentru a pune la punct
detaliile organizatorice și a asculta și alte idei.

--
Laura.