[rosedu-general] Install fest 09.10.10

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Mon Oct 4 00:58:15 EEST 2010

2010/10/3 Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com>:
> Am găsit afișul ăsta: http://swarm.cs.pub.ro/~laura/rosedu/lif/LIF2010.jpg
>
> Afișul arată bine (cam la fel de bine ca anii trecut :P).
>
> Comentarii:

> * în condițiile în care LIF-ul e destinat în principal bobocilor, nu
> văd niciun scop pentru tăierea cuvântului ubuntu de pe afiș. Din câte
> îmi dau seama ăsta e doar un hint intern pentru cei din echipă.
> Disclaimer: și dacă era scris debian/fedora/gentoo/freebsd sau orice
> altceva aș fi avut aceeași reacție.

Noi am redenumit în LIF pentru că vrem să atragem și oameni care au
ceva cunoștințe în domeniu pentru a testa diverse distribuții. Motivul
pentru care cuvântul "ubuntu" este tăiat nu este un hint intern! Dacă
punem un afiș în facultate cu linux install fest, vrem ca oamenii să
observe că tot noi suntem (cei cu ubuntu install fest). De aceea cel
puțin eu consider că este cea de-a patra ediție a acestui eveniment,
însă sub altă denumire. Scopul a fost doar de a evidenția vechea
denumire.

> * "4th edition" e în engleză, iar restul afișului în română.
> * linkul către site-ul rosedu nu este foarte vizibil.

În fiecare an afișele au fost aproximativ identice. Eu doar l-am
refăcut pentru a fi mai ușor editabil, ca text... o să modific.

--
Laura.