[rosedu-general] Install fest 09.10.10

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Oct 4 15:48:49 EEST 2010

"Distro meu il bate pe distro tau" aside, mi-am curatat ziua de 9 oct
special pt LIF. Simte-te libera sa imi trasezi sarcini.

Mai mult, joi am doua laboratoare de PC si intentionez sa fie crash-course
in compilarea din linia de comanda, vim, etc... (m-am cronometrat azi si pot
tine partea "oficiala" de laborator in ~20 minute ). Cred ca pot aduce de
acolo o gramada de oameni.

Btw, azi si maine nu cred ca o sa am net, dar sper sa rezolv asta repede.
Daca e ceva ce vrei sa fie facut acum, ai tel meu.