[rosedu-general] [followup] Site rosedu.org reloaded

Sorin Ghinescu sghinesc at gsync.eu
Sun Oct 3 16:32:53 EEST 2010

 Eu zic ca este interesant template-ul. Il vreau si eu pt. ca este free
cu siguranta, ca mai toate lucrurile in drupal ( si open source in
general ).
Imi place ideea din meniu, este f. computer style si nu vad de ce ai
vrea sa copy/paste menu-ul. Copy/paste-ul merge din cate vad la lorem
ipsum, continutul principal.
Slide-urile ar trebui sa fie auto, cu timing. Versiunea pe verticala
este mai aparte decat cea clasica ( cum cea de la omgubuntu ) si cred ca
de aceea a ales-o designerul :)  - ideea e sa fie ceva dinamic pt. ca
atrage atentia.
Altfel mie mi-ar fi placut ceva mai colorat un pic desi e superb si
stilul minimalist, sobru, intelectual.
Well done!
S.