[rosedu-general] [followup] Site rosedu.org reloaded

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Sun Oct 3 18:06:14 EEST 2010

On Sun, Oct 03, 2010 at 04:32:53PM +0300, Sorin Ghinescu wrote:
>  Eu zic ca este interesant template-ul. Il vreau si eu pt. ca este free
> cu siguranta, ca mai toate lucrurile in drupal ( si open source in
> general ).
> Imi place ideea din meniu, este f. computer style si nu vad de ce ai
> vrea sa copy/paste menu-ul. Copy/paste-ul merge din cate vad la lorem
> ipsum, continutul principal.
> Slide-urile ar trebui sa fie auto, cu timing. Versiunea pe verticala
> este mai aparte decat cea clasica ( cum cea de la omgubuntu ) si cred ca
> de aceea a ales-o designerul :)  - ideea e sa fie ceva dinamic pt. ca
> [...]

(Către Sorin, dar și alți listași:)

Mulțumim mult pentru feedback, este foarte apreciat.

Pe listele Rosedu se practică inline (sau interleaved) posting[1]. Este
foarte greu să citim replicile și contextul când cineva își pune
răspunsul în partea superioară a mesajului.

Interleaved posting are, de asemenea, avantajul că este mai simplu de
citat replici individuale și păstrează cronologia replicilor.

Mulțumesc,
Vlad

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Posting_style#Interleaved_style