[rosedu-general] [followup] Site rosedu.org reloaded

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Sun Oct 3 16:11:51 EEST 2010

2010/10/3 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:
> Infrastructura noului site ROSEdu[1] este aproape gata (mulțumită lui
> Dragoș Dena), urmează să aranjăm conținutul, pentru a-l putea lansa.

Arată foarte, foarte bine!

Am doar două comentarii:

* textul de la "menu [] = { home, știri, contact }" e afișat cu o
tehnologie ciudată bazată pe svg. Nu ar funcționa ceva bazat pe
webfonts și default pe un font monospace? Chestia asta am văzut că
apare și în alte locuri. E destul de enervantă pentru că nu permite
selectarea textului din pagină sau copierea lui.

* poate ar fi bine, după un interval, să se schimbe slide-urile
similar cu cele de pe http://www.omgubuntu.co.uk/ (nitpicking - plus
că n-am nicio pregătire în User Experience).

--
 .
..: Lucian