[rosedu-general] Site rosedu.org

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Fri Apr 23 22:20:58 EEST 2010

On Fri, 2010-04-23 at 20:45 +0300, Alexandru Juncu wrote:
> [...]

I'm torn: pe de o parte, favorizez soluția simplă (după părerea mea
Wordpress), pe de altă parte entuziasmul lui Victor în ceea ce privește
Joomla.

Oricum, eu nu cred că software-ul stă în calea fericirii noastre; pur și
simplu nimeni nu vrea să se ocupe de introdus, actualizat și tradus
conținut. Sau, mai bine zis, cei care vor se plictisesc repede.

Cred că asta e SF, mai ales la interesul `nebun' pe care l-a stârnit
topicul :-)

> deci orice discuție legată de site-ul principal moare după 24h de la
> deschiderea subiectului...
>
> srsly, chiar nu are nimeni vreo opinie legată de asta?

Eu mi-am expus părerea mai sus. Mai am, de asemenea, părerea că un ping
putea să fie dat și într-o formulare mai constructivă și mai puțin `omg,
the end is near și noi nu avem site'. În plus, dacă tot m-am pornit, mi
se pare că atâta vreme cât persoanele care au propus soluțiile nu dau
argumente, alegerea poate foarte bine să fie aleatoare.

Vlad