[rosedu-general] Site rosedu.org

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Sat Apr 24 11:22:24 EEST 2010

Salut,

2010/4/23 Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org>:
> Eu mi-am expus părerea mai sus. Mai am, de asemenea, părerea că un ping
> putea să fie dat și într-o formulare mai constructivă și mai puțin `omg,
> the end is near și noi nu avem site'. În plus, dacă tot m-am pornit, mi
> se pare că atâta vreme cât persoanele care au propus soluțiile nu dau
> argumente, alegerea poate foarte bine să fie aleatoare.

În primul rând îmi pare rău pentru întârzierea răspunsului.

Susțin WP deoarece este o platformă utilizată, l-am văzut implementat
pe mai multe dintre site-urile GSL[1], am ceva cunoștințe în partea de
temare (?theming?) și cred că aș putea să-l pun pe picioare/întrețin.
Ca bonus, este posibilă autentificarea prin LDAP.

În plus, site-ul, așa cum îl văd eu: pagini de prezentare, legături
către subproiecte + un feed de știri (blog), nu are nevoie de mai mult
decât WP poate oferi.

Sper să revin în cel mult o săptămână și cu o propunere de design. Nu
voi începe implementarea până când nu se va lua o decizie în privința
site-ului. (A spus cineva mai sus, ar fi inutil să facem 3 soluții
pentru a alege una).

Alex