[rosedu-general] Conferinta BLUG*OS*CON

Adi Roiban adi at roiban.ro
Mon Oct 5 19:06:34 EEST 2009

În data de Lu, 05-10-2009 la 15:27 +0000, Stas Sushkov a scris:

> cei care n-au prins postul lui Alexxed). No offense, dar asta e cea
> mai lame idee pe care am auzit-o in ultimul timp. FYI, nu toti
> linuxistii hardcore sunt interesati in primul rand de tehnologii. Ca
> exemplu de vaza ti-l dau pe Nicu Buculei, care cel putin din punctul
> meu de vedere e mult mai prins de ideea de "liber" decat de nmap sau
> alte minuni.
> >

> Nu am nimic cu Nicu, cât nu zice și el că merge la „conferință”.
> Ziceam de organizatori, că nu știu a defini ce vor întradevăr să organizeze.
Mă bag și eu ca musca în lapte.

Nu mi se pare normal să vorbim de bine sau de rău organizarea
conferinței, pe alte liste decât lista organizatorilor.
Dacă ceva nu e bine, trimiteți un bugreport la maintaineri ... altfel nu
se rezolvă nimic.

Inițiativa a pornit din partea BLUG, dar asta nu înseamnă că restul
grupurilor nu pot colabora sau ajuta la îmbunătățirea evenimentului.
Atât prin imagine, feedback, conținut și participare.

Normal că la început e mai greu ... dar dacă cel puțin feedbackul ajunge
unde trebuie sunt șanse mari de a îmbunătății lucrurile.

Succes!
--
Adi Roiban