[rosedu-general] Conferinta BLUG*OS*CON

Doru Ilasi doruilasi at gmail.com
Tue Oct 6 01:58:58 EEST 2009

Andrei Cipu wrote:

> Invidia asta... :P
E un puct de vedere. Aşa funcţionează (nu democraţia ci) comunitatea.

> ... si Linuxul va ramane pe veci apanajul unor ghici (geeks pentru cei care n-au prins postul lui Alexxed). No offense, dar asta e cea mai lame idee pe care am auzit-o in ultimul timp.
Bună întrebare, dar ar trebui adresată BLUG (aşa e când îţi asumi
organizarea) :
a) e mai important să promovăm conceptul "liber"
sau
b) e mai important să promovăm alternativa
sau
c) e mai important să promovăm conceptul "geek"
?
  FYI, nu toti linuxistii hardcore sunt interesati in primul rand de
tehnologii.
d) hardcore ? (nn: = a) b) c) + public ?)
Ca exemplu de vaza ti-l dau pe Nicu Buculei, care cel putin din punctul
meu de vedere e mult mai prins de ideea de "liber" decat de nmap sau
alte minuni.
Nicu înţeleg ca e pentru a). Deşi subscriu, nu e relevant în discuţie.

> Andrei

Respect,
Doru