[rosedu-general] Conferinta BLUG*OS*CON

Stas Sushkov stas at nerd.ro
Mon Oct 5 19:25:28 EEST 2009

> Pai din cate stiu eu Nicu o sa tina prezentarea de Fedora :D

Sper că nu e un motiv pentru care să vă bateți care distro rpm-based e
cel mai tare :)

> Si mie mi se par oarecum multe 5 prezentari de distributii, dar gandeste-te ca e prima editie si probabil ca nici organizatorii nu stiu ce fel de oameni vor veni.
>
> De exemplu la lansarea FF3.5, pregatisem (ma rog, cel putin Tibi) niste prezentari tehnice, asteptandu-ne la oameni din Poli in primul rand.

Și eu care credeam că micii o jucat un rol vital :)

> Pana la urma au fost 40 de oameni, dintre care doar jumatate din Poli, restul de la facultati gen Sociologie sau Drept. Morala povestii e ca atunci cand pregatesti un eveniment e bine sa ai in minte un public-tinta, dar poti sa ai si surprize.
>
> In cazul BLOG*US*CON, targetul este clar (utilizatorii de Linux) dar in acelasi timp foarte larg. Sunt sigur ca la editiile viitoare lucrurile vor deveni mai clare (si mai restranse), dar a cere de la inceput o orientare clara intr-o directie sau alta nu mi se pare o idee inteleapta.

În cazul celor de la BLUG (Nu BLOG :)), target-ul imho, e mândria și
awesomeness! Tu vrei să faci conferință FLOSS-like, unde la organizare
ignori orice listă de discuții?!? Nu că aș fi eu contra cu ceva, însă
e dovadă de ce am scris mai sus și nici nu miroase (dară să pută) a
community awareness.  Lor li se rupe de comunități și tot ce e în
afara Bucureștiului, chiar și dacă la momentul de față au făcut mai
puțin decât, să zicem, Bistrița-Năsăud LUG (http://www.bn-lug.org/).

De ce ar vrea o comunitate să fie prezentă la o conferință de care
organizatorilor nu le pasă de cei prezenți?

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/