[rosedu-general] Conferinta BLUG*OS*CON

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Mon Oct 5 18:58:34 EEST 2009

___________________________
Andrei Cipu
www.strainu.ro

--- On Mon, 10/5/09, Stas Sushkov <stas at nerd.ro> wrote:

> From: Stas Sushkov <stas at nerd.ro>
> Subject: Re: [rosedu-general] Conferinta BLUG*OS*CON
> To: "Lista principala" <rosedu-general at lists.rosedu.org>
> Date: Monday, October 5, 2009, 6:27 PM

> (geeks pentru cei care n-au prins postul lui Alexxed). No
> offense, dar asta e cea mai lame idee pe care am auzit-o in
> ultimul timp. FYI, nu toti linuxistii hardcore sunt
> interesati in primul rand de tehnologii. Ca exemplu de vaza
> ti-l dau pe Nicu Buculei, care cel putin din punctul meu de
> vedere e mult mai prins de ideea de "liber" decat de nmap
> sau alte minuni.

> [...]

Pai din cate stiu eu Nicu o sa tina prezentarea de Fedora :D

Si mie mi se par oarecum multe 5 prezentari de distributii, dar gandeste-te ca e prima editie si probabil ca nici organizatorii nu stiu ce fel de oameni vor veni.

De exemplu la lansarea FF3.5, pregatisem (ma rog, cel putin Tibi) niste prezentari tehnice, asteptandu-ne la oameni din Poli in primul rand. Pana la urma au fost 40 de oameni, dintre care doar jumatate din Poli, restul de la facultati gen Sociologie sau Drept. Morala povestii e ca atunci cand pregatesti un eveniment e bine sa ai in minte un public-tinta, dar poti sa ai si surprize.

In cazul BLOG*US*CON, targetul este clar (utilizatorii de Linux) dar in acelasi timp foarte larg. Sunt sigur ca la editiile viitoare lucrurile vor deveni mai clare (si mai restranse), dar a cere de la inceput o orientare clara intr-o directie sau alta nu mi se pare o idee inteleapta.

Andrei

P.S. Am fost cam dur cu exprimarea "cea mai lame idee". Imi cer scuze, puteam gasi un termen mai diplomatic pentru a imi exprima ideea.