[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Cosmin Dumitru cosu at cosu.ro
Sat May 30 20:16:58 EEST 2009

mihai maruseac wrote:

> Într-adevăr, ceva nu e în regulă aici și cred că până în octombrie se
> poate lucra pentru a se ajunge la un consens comun între studenți și
> cei care administrează platforma. Știu că își are și ea beneficiile ei
> dar are multe restricții momentan.
>
> Nu știu însă dacă se paote schimba acea licență pentru a conveni
> dorințelor studenților. Cosmin, poți să dai mai multe informații aici
Salut Mihai,
Eu nu ma ocup de administrare dar am vorbit cu Victor Chirita
(Microsoft)  si cu Alex Herisanu. Ei sunt cei care au implementat
sistemul la noi in facultate. Victor a fost in facultate toata saptamana
la standul din holul EC si el era cel mai in masura sa raspunda la
intrebari legate de politici de utilizare, date personale si toate cele.

Sfatul meu sa generati o lista concreta de probleme care sa fie tratate
punctual. Discutiile astea filosofice sunt dupa parerea mea doar o
irosire de biti .

Numai bine,
Cosmin