[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sat May 30 19:59:29 EEST 2009

> Nici asa nici asa nu e bine. Nu vrei sa accepti ca vine de la Microsoft,
> insa daca nu il accepti iar nu e bine ca ramai pe dinafara. Nu te-ai gandit
> insa la toleranta? Nu te-ai gandit asa: "Bai, cere de mancare? Necesta sa ii
> aloc o parte din timpul meu? Am ceva de pierdut efectiv?". Raspuns "NU".
> In plus, daca s-ar face un sondaj la nivel de facultate cred ca mai mult de
> 80% din studenti nu ar avea nimic impotriva acelor conturi pentru ca pur si
> simplu existenta lor nu ii afecteaza cu nimic.
> Eu stau si ma gandesc, oare chiar niciodata nu ti s-au baga pe gat anumite
> [...]

Alexandra, este o limită până la care funcționează toleranța. Dacă nu
ar exista, atunci în mod cert ai accepta tot ceea ce ți se bagă pe
gât. Ceea ce nu e prea bine.

Anul ăsta a fost un abuz. Un abuz cu o amploare crescută de faptul că
s-a făcut reclamă în mod impulsiv la această schimbare (mă refer aici
la acele tricouri).

Oricât ar zice Cosmin că totul e ok, nu este așa. Buletinul meu rămâne
la portar 4 ore pe săptămână cel puțin și trece prin mâinile a încă 6
colegi de facultate. Asta e politica cheilor de la anumite săli și
sunt de acord cu ea. În schimb, dacă unul dintre cei care are contact
cu buletinul meu (sau orice alt act ce conține CNP-ul) are multe
lucruri de făcut și-și roagă un student să-mi trimită el actul de
identitate iar acel student va avea gânduri nepotrivite, nu ar putea
el apoi vorbi în numele meu dacă eu sunt destul de consecvent încât să
nu accept licența de acolo? Ceea ce ar duce la probleme pentru mine și
doar pentru mine.

La fel, licența aia de acolo spune multe lucruri cu care nu prea aș fi
de acord. A nu o accepta înseamnă clar a mă situa singur în
dezavantaj. Asta e marea problemă ce trebuie adresată: ar trebui ca
acele licențe să aibă in vedere și aspectele prezentate de studenți.
De exemplu, cel mai tare ma enervează acum că nu pot realiza
redirectarea mail-ului primit acolo (autoreply-ul merge destul de bine
din fericire, pot să înjur politica prin autoreply oricât de mult îmi
place).

Într-adevăr, ceva nu e în regulă aici și cred că până în octombrie se
poate lucra pentru a se ajunge la un consens comun între studenți și
cei care administrează platforma. Știu că își are și ea beneficiile ei
dar are multe restricții momentan.

Nu știu însă dacă se paote schimba acea licență pentru a conveni
dorințelor studenților. Cosmin, poți să dai mai multe informații aici?

--
MM