[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Sat May 30 15:44:20 EEST 2009

2009/5/30 Alexandra Sava <alexandracipi at yahoo.com>:

> Nici asa nici asa nu e bine. Nu vrei sa accepti ca vine de la Microsoft,
> insa daca nu il accepti iar nu e bine ca ramai pe dinafara. Nu te-ai gandit
> insa la toleranta? Nu te-ai gandit asa: "Bai, cere de mancare? Necesta sa ii
> aloc o parte din timpul meu? Am ceva de pierdut efectiv?". Raspuns "NU".
> In plus, daca s-ar face un sondaj la nivel de facultate cred ca mai mult de
> 80% din studenti nu ar avea nimic impotriva acelor conturi pentru ca pur si
> simplu existenta lor nu ii afecteaza cu nimic.
> Eu stau si ma gandesc, oare chiar niciodata nu ti s-au baga pe gat anumite
> [...]

Alexandra, de câțiva ani am mutra asta de lup moralist* care nu pune
botul la orice mortăciune pe care ne-o aruncă ăia mai mari și în
putere din haita noastră.

Am făcut asta de atâtea ori, încât am lăsat impresia că nu am altceva
mai bun de făcut. Dar am și eu limitele mele. Dacă tu rezumi
activitățile dintr-o instituție de învățâmânt superior la necesități
primare, atunci mă lași fără argumente.

Totuși, de data asta mai bine de 10 colegi au remarcat că ceva nu e în
regulă și asta ar trebui să te pună pe gânduri.

* am încercat să mă adaptez și eu la stilul plastic de expunere, e
interesant ;-)

Tibi