[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Alexandra Sava alexandracipi at yahoo.com
Sat May 30 14:36:56 EEST 2009

--- On Sat, 5/30/09, Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro> wrote:

>Nu, nu prea; tocmai asta zicea şi Tibi. Intenţia este ca profesorii să
>aibă posibilitatea să ne contacteze via prenume.nume at cti.pub.ro; asta
>probabil include `grupe', `serii', etc. Dacă eu nu accept
>agreement-ul[1], nu îmi pot măcar redirecţiona mailurile şi deodată
>sunt în afara circuitului. Asta nu e chiar în regulă, pentru că
>facultatea mă obligă, pentru a fi la curent cu ce se întâmplă *în grupa
>mea*, să accept nişte termeni third-party.

>Vlad

Nici asa nici asa nu e bine. Nu vrei sa accepti ca vine de la Microsoft, insa daca nu il accepti iar nu e bine ca ramai pe dinafara. Nu te-ai gandit insa la toleranta? Nu te-ai gandit asa: "Bai, cere de mancare? Necesta sa ii aloc o parte din timpul meu? Am ceva de pierdut efectiv?". Raspuns "NU".
In plus, daca s-ar face un sondaj la nivel de facultate cred ca mai mult de 80% din studenti nu ar avea nimic impotriva acelor conturi pentru ca pur si simplu existenta lor nu ii afecteaza cu nimic.
Eu stau si ma gandesc, oare chiar niciodata nu ti s-au baga pe gat anumite chestii, sa fii nevoit sa le accepti, fara sa existe o a doua alternativa? Daca nu , atunci obisnuiteste-te ca ai sa ai de aface de nenumarate ori cu astfel de experiente .