[rosedu-general] Live at edu - what we got

Stas SUSHKOV stas at nerd.ro
Thu May 28 11:26:41 EEST 2009

On Thu, 2009-05-28 at 09:01 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!

Salut,
nu sunt eu genul de persoană cui îi place să critice persoanle ce îmi
dau peste nas doar dacă strănută, însă, în opinia mea, domnilor de la
conducere trebuie să le fie rușine de situația în care au ajuns.

Situația creată nu face altceva decât să dea dovadă de faptul că (pardon
de cacofonie) calitatea învățământului trebuie dirijată într-o direcție
nouă și sincronizată cu cea din alte țări (care, spre surprinderea mea
nu au ajuns la situații de gen).

Lucrul cel mai prost, e că nimeni din conducere nu încearcă nici măcar
să găsească o soluție alternativă la problema creată. Adică, dacă nu
venea GoogleAps sau Live, ce făceau? Așa au venit ei, cu toată bucățîca
lor de soft și toată lumea a lăsat mâinile în jos?

Sunt sigur, că dacă munca unui student va fi într-un fel sau altul
recunoscută pentru serviciile sale, acestea vor prospera (puțin zis)!