[rosedu-general] Live at edu - what we got

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu May 28 09:01:33 EEST 2009

Salut!

Acest mesaj este continuarea anteriorului. Mesajul anterior a vrut sa
demonstreze necesitatea unei astfel de solutii. In acest mesaj voi
descrie ce stiu, pana in acest moment despre Live at edu

Au existat un set de prezentari in care sa reiasa avantajele Live at edu
vs. Google Apps. Pana la urma conducerea catedrei a selectat Live at edu

Serviciile oferite de cele doua aplicatii erau cat de cat similar. Ce
aveau fiecare cu plus si minus, din ce am tinut eu minte a fost:
GoogleApps permitea editarea de documente online (GoogleDocs), pe cand
Live at edu nu ofera aceasta facilitate. Live at edu oferea suport pentru
gestiunea facila a listelor/grupelor de studenti (sa poti trimite mesaj
la o singura grupa) si un sistem de mesagerie destul de misto (nu mai
stiu ce avea in plus fata de GoogleTalk dar parca era ceva interesant).

Din pacate eu nu am acces la un cont de student asa ca nu va pot spune
ce si cum merge bine. Pana una alta, marea parte din mesajele voastre
s-au referit la "de ce este nevoie de o astfel de solutie" si sper ca am
raspuns cu primul mesaj.

Problemele veritabile, in opinia mea, sunt privacy-ul si ceea ce a spus
Lucian[1] (doar o parte, nu tot, ultimul bullet mi se pare OK intr-un
service agreement, si penultimul si antepenultimul sunt cat de cat de
inteles). O alta problema ar putea fi obligativitatea folosirii
serviciului. Cat timp insa exista alias-uri, nu este o problema
importanta.

In concluzie, daca ajunge cineva pana aici, orice argument trebuie
filtrat prin prisma pragmatismului nu si prin a ideologiei. Facultatea
este mai putin preocupata de ideologia solutie cat de utilitatea si
beneficiile acesteia.

Razvan

[1] http://lists.rosedu.org/pipermail/rosedu-general/2009-May/002597.html