[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

mihai maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Thu May 28 07:36:10 EEST 2009

Chiar și dacă s-ar fi apelat la soluții 3rd party din diverse motive,
eu tot consider că ar fi trebuit să mă întrebe întâi ce prefer și dacă
le dau voie să-mi trimită datele personale în afara țării.

Oricum, ce fac acum cu situația asta? Îmi activez contul și mă subjug
lor? (Vedeți în celalt mail al lui Lucian câteva din lucrurile care se
pierd) Sau nu-l activez și prima persoană care-mi vede cnp-ul va putea
folosi contul ăla împotriva mea?

E o chestie când se fac parole by default în anul întâi și lumea nu
prea se știe și alta când se fac mai târziu. Pe curs.cs oricum ar fi
intrat toți la un moment dat, dar serviciul ăsta sigur va fi folosit
de formă de foarte mulți (de formă as in doar mă înregistrez ca să
evit buba cu parola și verific mailurile, dacă voi face asta, odată pe
săptămână sau mai rar).

Epic fail dar unul care costă.