[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Thu May 28 02:29:06 EEST 2009

2009/5/28 Bogdan Doinea <dcbogdan07 at gmail.com>:
> Cand am spus nu suntem in stare, nu ma refeream din punct de vedere
> tehnic, ci din punct de vedere al organizarii si intelegere a
> prioritatilor.
>
> [ <selfQuote>Nu neaga nimeni faptul ca sunt oameni foarte capabili in aceasta
> facultate</selfQuote>]

Pentru o imagine mai clară vedeți situația wirelessului din facultate.
Merg vreo două Java117 și nuș mai care, dar nu merge cea donată de
Intel din holul EC.

La câți absolvenți și instructori CISCO scoate Academia Cisco de la
noi te-ai aștepta la altceva. Chiar dacă am avea toți Nobelu în
rețelistică, tot trebuie cineva care să-și dea timpul și  să se ocupe
de asta.

--
 .
..: Lucian