[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Bogdan Doinea dcbogdan07 at gmail.com
Thu May 28 01:09:50 EEST 2009

Quoting several other comments that looked like this:

<quote>
Şi nu, nu e o chestie de ideologie, free vs. unfree, good vs. evil, ci
una de `wtf, what we have works'. Serios, ce ne trebuie mai mult de
LDAP? Un administrator? Sigur găsim. Why sell out then?

</quote>

Din cate stiu eu, pe cs.pub.ro:

1. spam filters sucked (nu treceau prin filtre nici pe departe asa
mult mai ca printr-un posibil third-party si filtrul putea invata mult
mai rpd ce e ala spam si sa actioneze mult mai eficient)
2. Administrator ? N-am idee. Ceea ce stiu insa este ca mail at cs.pub.ro
pica atunci cand lumea iti era prea draga. Si nu doar o data s-a
intamplat sa stea picat cu zilele.

Motivul 2 este de fapt cel pe care vreau sa insist. Mi se pare ca nu
poti analiza complet o solutie pana nu stii politica din spatele ei.
Motivul pentru care s-a recurs la un tthird party din cate stiu eu
este pentru ca NU ERAM IN STARE sa mentinem o solutie proprie si
strangandu-se frustrari la nivelul profesorilor s-a venit cu aceasta
idee.

Don't get me wrong; ce a zis AJ despre in-house solutions mi se pare
ff tare! doar ca atunci cand se trece la implementare.. nu stam asa de
bine ca Berkley sau MIT. Motivele nu le cunosc sincer.. daca ar fi
dupa mine A&C ar trebui sa aiba multe departamente dedicate de la
cercetare pana la scriere de softuri in-house; bineinteles platite si
recunoscute. Dar cum aceste lucruri nu se vor intampla prea curand, to
3rd party and beyond :(

Bogdan Doinea