[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Bogdan Doinea dcbogdan07 at gmail.com
Thu May 28 02:11:53 EEST 2009

2009/5/28 mmdumi <mmdumi at gmail.com>:

> Bogdan Doinea, cum poți să spui ca "NU SUNTEM IN STARE" sa facem chestia
> asta. Ce naiba fraților, din cate imi aduc au aminte in facultatea asta se
> scriu module kernel / se invata chestii de baza si avansate in so / retele /
> programare sau doar eu am trecut pe la facultate ?
> Raspunsul nu este "NU SUNTEM IN STARE" ci nu vrea nimeni sa faca asta, sau
> nu vreau sa te platesc sa faci asta, sau orice altceva. Sa fim seriosi, in
> facultatea asta se spala bani grei, daca vindem o plasma / lcd (dintre cele
> care stau degeaba) o sa facem bani sa platim vreo 5 administratori, si
> [...]

Hei Mihai,

Cand am spus nu suntem in stare, nu ma refeream din punct de vedere
tehnic, ci din punct de vedere al organizarii si intelegere a
prioritatilor.

[ <selfQuote>Nu neaga nimeni faptul ca sunt oameni foarte capabili in aceasta
facultate</selfQuote>]

Nu vroiam sa trag un semnal de alarma legat de pregatirea
studentilor/asistentilor/adminilor nostrii, ci din punct de vedere al
perceptiei asupra modului in care lucrurile ar_trebui sa fie
administrate in aceasta facultate. Lucuri importante precum a angaja
programatori full time sau administratori full time au fost second
choice fata de a "out-sorsa" o problema.

> In fine, nu pot sa nu ma enervez cand vad ca "cei de sus" semneaza rahaturi
> de parteneriate cu terțe firme pentru cine stie ce beneficii. Am inghitit și
> inghitim cu totii multe rahaturi care se intampla aici, dar pana cand ?
>
> Microsoft sau orice alta firma nu are de ce sa se ocupe de contul meu din
> facultate. Nu am venit aici sa invat sa folosesc windows si alte servicii
> windows, ca sa pot sa imi citesc mailul de la profu x, sau tema y, sau mai
> stiu eu unde ajungem.
>
> Eu propun să facem ceva in legatura cu asta: petitie / greva japoneza /
> [...]

Mi se pare foarte tare! ca ai acest entuziasm si cred in schimbarea a
multe lucruri prin puterea:D studentilor. Nu stiu in acest caz insa
daca.. ar avea cu adevarat efectul dorit. Promit ca ma informez si
revin :).

--
Bogdan