[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

mmdumi mmdumi at gmail.com
Thu May 28 01:59:57 EEST 2009

Bogdan Doinea, cum poți să spui ca "NU SUNTEM IN STARE" sa facem chestia
asta. Ce naiba fraților, din cate imi aduc au aminte in facultatea asta se
scriu module kernel / se invata chestii de baza si avansate in so / retele /
programare sau doar eu am trecut pe la facultate ?
Raspunsul nu este "NU SUNTEM IN STARE" ci nu vrea nimeni sa faca asta, sau
nu vreau sa te platesc sa faci asta, sau orice altceva. Sa fim seriosi, in
facultatea asta se spala bani grei, daca vindem o plasma / lcd (dintre cele
care stau degeaba) o sa facem bani sa platim vreo 5 administratori, si
atunci o sa iasa o super treaba.

In fine, nu pot sa nu ma enervez cand vad ca "cei de sus" semneaza rahaturi
de parteneriate cu terțe firme pentru cine stie ce beneficii. Am inghitit și
inghitim cu totii multe rahaturi care se intampla aici, dar pana cand ?

Microsoft sau orice alta firma nu are de ce sa se ocupe de contul meu din
facultate. Nu am venit aici sa invat sa folosesc windows si alte servicii
windows, ca sa pot sa imi citesc mailul de la profu x, sau tema y, sau mai
stiu eu unde ajungem.

Eu propun să facem ceva in legatura cu asta: petitie / greva japoneza /
greva foamei orice.

PS: aia cu greva e aiurea stiu.
--
Mihai - Marian Dumitrache