[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Cosmin Dumitru cosu at cosu.ro
Thu May 28 01:10:36 EEST 2009

Vlad Dogaru wrote:

> Deci facultatea mă *obligă* la asta? Câteva vorbe de dulce pentru ei
> atunci. Şi pentru înţelegerea `profitabilă' pe care au făcut-o. Era
> mult mai bine dacă făceau asta cu Google. Hmm... ba nu. Nu i-aş fi
> iertat nici atunci, la fel cum am insistat pe lângă Alex Eftimie să nu
> popularizeze (în Rosedu, nu în facultate) soluţia Google Apps fubar
> snafu.
Curs.cs tot prin ldap functioneaza/o sa functioneze. Ldapul tot local
este/o sa fie. Singura diferenta este ca in loc de prenume.nume o sa ai
un UPN complet de tipul prenume.nume at cti.pub.ro.

Singura asemanare dintre conturile de live at edu si conturile de pe
curs.cs este cea legata de nume. Alta legatura nu exista.

In afara de nume si prenume nu am vazut sa fie stocat altceva in live.
La voi apare si altceva?

Despre mailuri in format html o sa forwardez cui trebuie nemultumirea ta.

Cosmin