[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Thu May 28 00:47:20 EEST 2009

2009/5/27 mmdumi <mmdumi at gmail.com>:
> De ce mi se pare mie ciudat: de ce trebuie sa vină o companie cu gânduri de
> monopol (așa cum este microsoft), să imi facă mie cine știe ce cont, să mă
> oblige indirect să folosesc niște servicii de care nu am nevoie, și nu mai
> mult de atat la anul chiar să folosesc cti.ceva.ro.

Eu nu știu ce gânduri au Microsoft sau facultatea cu aceste conturi.
Nici nu îmi pasă că Microsoft și nu altă companie a pus la punct
sistemul ăsta.

Ce observ că s-a întâmplat este:
 * datele mele personale au fost transferate („vândute” - pentru
sponsorizări sau poate nu) unei companii terțe;
  nu-mi aduc aminte să semnez că permit așa ceva în contractul meu de
studii (legal trebuie să fiu întrebat)
 * mi s-a creat un cont nesolicitat ce îmi poate aduce probleme când
oamenii încearcă să mă contacteze pe această adresă (nefolosită de
mine) sau chiar daune de imagine.

Altfel nu am nicio problemă. Doar abordarea este greșită. Cei care
doresc astfel de conturi pot solicita asta facultății/laboratorului
Microsoft.

Tibi