[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Wed May 27 23:12:15 EEST 2009

Salut,

Dacă ai cu adevărat o problemă cu sistemul ăsta, poţi să te adresezi la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal ( www.dataprotection.ro ). Nu uita sa te plângi la facultate (in mod oficial, cu numar de înregistrare & shit), apoi după 15 zile te declari nemultumit de răspuns şi le scrii ăstora. Dacă faci cererea după model răspund şi pe mail, dar nu în termenul legal de 30 de zile.

Din câte ştiu, a fost recent cu o studentă la ASE care s-a plâns că datele ei personale au ajuns la o bancă pentru card şi a avut câştig de cauză (nu ştiu exact ce sancţiuni s-au aplicat). Iar pentru trimiterea datelor peste hotare (cum pare să fie cazul acum), regulile sunt mult mai stricte.

Sfatul meu e însă să aştepţi să vezi dacă sistemul e cu adevărat folosit. Şi eu am cont de mail la ASE, dar n-am intrat niciodată acolo (nici nu ştiam că e pe Google :P) pentru că n-am avut niciodată nevoie.
Andrei Cipu
www.strainu.ro