[rosedu-general] Se întâmplă ceva ciudat în facultatea asta

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Wed May 27 23:00:01 EEST 2009

> PS: am uitat sa adaug pe lista de corporatii malefice Oracle. De ce nu
> se face BD/BD2/UBD pe mysql/postgres/sqlite/whatever opensource dbthing
> care stie sql92? Totusi suntem *obligati* sa folosim tehnologii inchise
> la facultate.

Măi, să fie oracle, dar măcar pe baze de date cu informații mai noi de
1987. Altfel, cursul s-ar putea numi destul de bine EIBD: Elemente de
Istorie a Bazelor de Date.

> PS: znvy gevzvf qr cr hohagh sbybfvaq guhaqreoveq

Desigur.

Alex

PS: am uitat să-ți spun că vorbești pe lista *ROSEDu* :) Oricum ai da-o,
tot în liber ajungi aici. Din păcate, Microsoft nu e invitat la petrecere.